Intervju - Autoset Turek d.o.o.
Imali smo prilike razgovarati s Josipom Turekom iz tvrtke Autoset Turek d.o.o. koja nudi širok asortiman autoservisne i vulkanizerske opreme. U nastavku možete pročitati koje nam je detalje otkrio o samoj tvrtki i njenim proizvodima te otkriti brojne zanimljivosti i savjete iz njihova područja poslovanja. Saznat ćete i koje sve pogodnosti nude na svojoj web stranici Top alati, kao i gdje možete pronaći njihove atraktivne popuste.
1. Koliko dugo već posluje Vaša tvrtka i možete li ukratko pojasniti kako ste došli na ideju osnivanja tvrtke?
Naša tvrtka posluje već od 2002. godine sa sjedištem u gradu Prelogu. Uvidjeli smo da na području donjeg Međimurja nema mnogo trgovina koje bi ponudile kvalitetan asortiman autodijelova na jednom mjestu. Budući da se automobilska industrija vrlo brzo razvijala, potražnja za autodijelovima iz godine u godinu bila je sve veća i veća. Odlučili smo otvoriti trgovinu s velikim izborom autodijelova te smo svoj asortiman s godinama proširili i na autoservisnu opremu. Danas nam je glavna djelatnost prodaja i servis autoservisne i vulkanizerska opreme. Budući da u Hrvatskoj dan danas nema tvrtke s tako širokim izborom autoservisne i vulkanizerska opreme, potražnja za istom vrlo je velika.
2. Recite nam nešto više o djelatnosti Vaše tvrtke i koji su proizvodi najpopularniji i najprodavaniji?
Kao što smo već napomenuli, naša ponuda sastoji se od alata i opreme za vulkanizere i autoservise. Što se tiče opreme i alata za vulkanizere, nudimo velik izbor različitih montirki, balansirki, opreme za vulkanizere, u što spadaju paste za montažu guma, ventili, utezi za balansiranje, zakrpe i drugo te teretni program i autooptiku. Jednako su popularni svi ti artikli, ali kao najpopularniji istaknuli bismo utege za balansiranje kotača za vrijeme sezone izmjene guma.
Za autoservise nudimo široki asortiman artikala koji se sastoji od dvostupnih dizalica, škarastih dizalica, podnih dizalica, kolica za alat, ležaljki, radnih stolica, sabirnika ulja, setova alata za fazu motora po brendovima vozila te dijagnostičkih i specijalnih alata za sustave u automobilima. Najprodavanije su dvostupne dizalice i kolica s alatom.
3. Kako to da ste se odlučili za promjenu asortimana 2009. godine i što se sve promijenilo? Kako je to utjecalo na poslovanje?
Ovo je vrlo zanimljivo pitanje, a odlučili smo se na taj korak zbog nekoliko činjenica koje su prethodile toj odluci. Naime, odlučili smo se prilagoditi potrebama kupaca naših autodijelova koji su tražili i ugradnju kupljenih proizvoda. Odlučili smo izgraditi autoservis i vulkanizaciju, ali ubrzo smo došli do velike prepreke, a ona se odnosi na astronomske cijene opreme i alata te dugu isporuku istih u Hrvatskoj. U to vrijeme sve više tvrtki se moglo pronaći putem interneta iz drugih zemalja Europe i, sve više popularne, Kine. Odlučili smo kontaktirati takve dobavljače te smo prvu opremu za naš autoservis kupili izvan Hrvatske, a prilikom dostave na našu adresu smo već pronašli prvog kupca za tu opremu (smijeh). U konačnici smo odlučili promijeniti glavnu djelatnost iz prodaje autodijelova u prodaju autoservisne i vulkanizacijske opreme te je ta odluka utjecala vrlo pozitivno na sveukupno poslovanje.
4. Što od opreme osobe najčešće kupuju i možete li pojasniti o kakvom se točno proizvodu radi te zbog čega bi bilo korisno imati ga za svoj automobil?
Kupci najviše kupuju setove alata u kojima se nalaze račne, gedore, kliješta i čekić, jer ipak imamo i kupce koji nisu striktno automehaničari već hobisti i zaljubljenici u automobile. Za svoj automobil najvažnije je imati dobrog i brzog automehaničara (smijeh).
5. Kada ste točno pokrenuli web stranicu Top Alati i možete li reći nešto više o samom projektu?
Top Alati je vrlo svjež projekt, svjetlo dana je ugledao prošle godine u srpnju. Sve skupa je počelo spontano, duže vrijeme radimo u autoservisnoj branši, najprije kao prodavači autodijelova, a sad i kao dobavljači alata i opreme za automehaničare i vulkanizere. Tijekom tih godina stjecali smo mnogo znanja i iskustva te smo to jednostavno željeli zapakirati u nešto korisno i svježe. Tako se je rodila ideja za internet trgovinom kojom bi se što više približili vulkanizerima i automehaničarima. U našoj ponudi na stranici Top alati imamo više od 2000 artikala za mehaničare i vulkanizere.
Moram napomenuti da je puno truda i neprospavanih noći uloženo u taj projekt, koji nije još niti blizu kraja. Kao što sam već spomenuo, osnova naše web trgovine je ponuda za automehaničare i kao takva se neprestano razvija s ciljem da ponudimo najbolje ispunjeno iskustvo kupnje. Da, nema druge, još puno kava će trebati popiti. Ukratko, ulaganja će biti još puno, jer digitalni svijet se neprestano mijenja, a mi želimo biti u korak s time, bez pardona.
6. Mogu li kupci kupovati s Vaše stranice bez ikakve registracije ili postoji određena procedura? Ako postoji, možete li ju opisati - korak po korak?
Budući da nam je prioritet da našim kupcima budu dostupne sve informacije i kvalitetna interakcija s markom Top Alati, registracija za dovršavanje kupnje je trenutno obavezna. Na taj način oni mogu postaviti željene podatke o plaćanju, dostavi, posebnim preferencijama na svom profilu u web trgovini Top Alati, pratiti status narudžbe, pregledati povijest narudžbe pa čak i postaviti avatar. Prvo mogu dogovoriti popis želja i pratiti dolazak njihovih relevantnih predmeta.
Mogu vam otkriti da radimo na kupnji bez registracije profila, budući da znamo da neki jednostavno nisu u mogućnosti dovršiti postupak registracije. Sve vrste naših mrežnih kupaca moraju biti zadovoljne.
Kupnja alata i opreme sama je laka, u tome je stvar. Korisnici željeni proizvod ili više njih jednim klikom dodaju u košaricu, nakon čega ih sustav vodi na stranicu za pregled gdje ponovno mogu pregledati sadržaj košarice. Ako se sve čini u redu, kliknite na nastavak kako biste odabrali način dostave/preuzimanja, način plaćanja i stvar je završena te je nekoliko dana proizvod u radionici.
7. Na koje se sve načine može provesti plaćanje i u kojem roku? Tko obavlja dostavu i koliko se naplaćuje ta usluga?
U internetskoj trgovini nudimo različite mogućnosti plaćanja, ali sve ovisi o dostavi koju odaberete. Moguće je platiti prilikom preuzimanja na vašoj adresi, bankovnom uplatom ili uplatom kod preuzimanja u našoj trgovini. Moduli za razne oblike plaćanja karticom također su u fazi izrade.
U pogledu dostave, međutim, surađujemo uglavnom s Overseas i Lagermax kuririma. U slučaju posebnih narudžbi, primjerice nekoliko dvostupnih autodizalica, možemo istovremeno organizirati posebne prijevoze. Ponekad se i mi pretvorimo u kurire (smijeh). To je posebno slučaj kada se, primjerice, prilikom kupnje dvostupne autodizalice kupac odluči za ugradnju od strane naših obučenih servisera. U tom trenutku isporučujemo vlastitim voznim parkom po narudžbi. Na ovom mjestu moramo istaknuti da i mi nudimo na terenu sate učenja, tj. poduke za rukovanje autoservisnom opremom.
Teško je definirati cijenu usluge dostave u samo jednom frekvencijskom razredu, jer je naš asortiman proizvoda izuzetno bogat. Govorimo o više od 2000 proizvoda čija se težina kreće od nekoliko grama pa do nekoliko tona.
8. Postoji li neka vrsta korisničke podrške, odnosno kome se kupci mogu obratiti ako imaju pitanja ili problema?
U svakom slučaju, tu smo za kupce, prije, za vrijeme i nakon kupnje. To je, između ostalog, naš moto, kako uvijek biti na raspolaganju kupcima i pružiti im svu potrebnu tehničku pomoć. Uostalom, zadovoljstvo i odanost idu ruku pod ruku.
Ukratko, mogu nas kontaktirati pozivom ili e-poštom, mi smo tu da savjetujemo i pomognemo. Nastojimo biti referenca 1A za sve automehaničare.
9. Javljaju li Vam se često potencijalni kupci s upitima o određenim proizvodima ili se sami pripreme pa samo obave kupnju preko stranice?
Ovisno od slučaja do slučaja. Kada je riječ o većem opremanju autoservisa ili vulkanizerskog servisa, kupci se uvijek savjetuju putem telefonskog poziva, putem e-pošte ili čak "potegnu" do Međimurja i posjete nas u našoj trgovini. Sretni smo što odgovaramo na njihova pitanja i dajemo personalizirane ponude.
Međutim, mogu reći da se kod dizalica, strojeva za montiranje i balansiranje postavlja najviše pitanja. Uostalom, govorimo o velikim i specifičnim strojevima koje krase mnogobrojne tehničke specifikacije.
10. Obavlja li se kupnja isključivo putem Interneta ili imate i fizičku prodavaonicu na određenoj adresi? Što mislite koja je varijanta učinkovitija?
Pored web trgovine, kupci nas mogu posjetiti i kupovati u našoj specijaliziranoj trgovini u Prelogu, u ulici kralja Zvonimira 44.
Učinkovitija - dobro pitanje, jednostavno nije moguće usporediti snagu weba s jednom fizičkom trgovinom. Sve je veći doseg weba pa i naši kupci cijene svoje vrijeme. U radionici provode sate i sate te zbog toga cijene mogućnost ekspresne kupnje u našoj internetskoj trgovini.
11. Postoji li neki program (npr. kartice za dugogodišnje članove) za kupce koji se često vraćaju, odnosno one lojalne, kroz koji njima nudite posebne popuste?
Kao takav, mi nemamo program vjernosti, jer pridržavamo se principa da svojim kupcima uvijek nudimo najbolju moguću ponudu i prilagođenu njihovim potrebama. Uvijek pripremamo posebne akcije koje redovito oglašavamo. Na primjer, stvorili smo kategoriju TOP PONUDA u kojoj kupci mogu birati iz širokog asortimana automehaničarskih proizvoda, po izuzetno sniženim cijenama.
12. Što je sve potrebno za pokretanje automehaničarske radionice ili vulkanizerske radionice te što biste savjetovali automehaničarima i vulkanizerima prilikom nabave opreme?
Za pokretanje automehaničarske ili vulkanizerske radionice potrebno nam je više toga, od dizalice za automobile, montirke i balansirke guma, kompresora, pneumatskog alata, do specijalnog i dijagnostičkog alata - u posljednje vrijeme sve popularnijeg akumulatorskog alata. Popis može stvarno prilično dugačak.
Savjet- pokušajte dobiti što više informacija o alatu kojeg nabavljate jer na kraju ćete vi raditi s njime. Informacije koje su potrebne jesu kolika je garancija, jesu li osigurani rezervni dijelovi za iste, način montaže, obuka o radu s uređajem.
13 .Jeste li aktivni i putem drugih prodajnih kanala i koji su to?
Sve u svemu, vrlo smo aktivni na društvenim mrežama, konkretno na Facebooku (Facebook stranica top alati) i na Instagramu (Instagram stranica Top alati). Moram priznati da sam iznenađen podrškom koju tamo doživljavamo i drago mi je što nas svakodnevno prati sve više i više ljudi. Između ostalog, objavljujemo posebne promocije za automehaničare, koje su ekskluzivno dostupne samo za narudžbe na Facebooku i Instagramu. Stoga pozivam sve zainteresirane da pogledaju i "lajkaju" našu Facebook i Instagram stranicu.
autoset turek top alati autoservisna oprema vulkanizerska oprema servis autoservisne opreme servis vulkanizerske opreme
Autorica: Ines Ivanović