STILPAK PROMET d.o.o.
Radno vrijeme
O nama
Molimo pričekajte...
Djelatnosti
Lokacija
Komentari korisnika (1)
Pozdrav,u vise navrata sam dozivjela neugodno iskustvo,od strane prodavacice(ne znam joj ime..),,na upit zasto je cjena proizvoda krivo postavljena,posto mi je artikl naplacen po drugoj,tj.puno vecem iznosu,drsko je ogovorila:"ne zanima me,zovite sefa". Ali s doticnom to nije prvi neugodni slucaj.... Posto zivim u susjedstvu,svakodnevni sam potrosac u trgovini,te sam primjetila nelagodu I u drugim kupcima,posto je izuzetno spora,nikada s osmjehom itd,sve sto bi jedan djelatnik u toj struci trebao imati. Radim u ugostiteljstvu ,takav nacin komunikacije ne dolazi u obzir. Posto je doticna izrazila zelju,tj.drsko odgovorila da se obrati sefu,(neznam tko je sef),a I vec sam se prije obratila na mail,na ime firme,(zbog drugih komflikta s istom),nadam se da cete procitati,bilo tko od nadleznih,jer je inspekcija za ovakve slucajeve(npr.krive cijene),vrlo ucinkovita. A o odnosu prodavac-kupac,je suvisno govoriti. Hvala!
Želite više detalja o Vašoj tvrtki?
Prikaz svih kontakt podataka s mogućnošću izmjene sadržaja, neograničen broj proizvoda/usluga, mogućnost postavljanja fotografija uz svaki proizvod /uslugu, karta s lokacijom, postavljanje logotipa , galerija fotografija, promotivni oglas - cijena sa 30% web popusta 93 EUR + PDV. Trajanje usluge -12.mjeseci
Kliknite OVDJE i kontaktirajte nas, kako bi saznali više informacija ili zatražili ponudu.